13 September 2009

Nizar Hilang Jawatan Kini Agih BUBUR LAMBUK!!

Khabarnya Nizar pada bulan puasa ini berada di kawasan Parlimen Bukit Gantang terutama di kawasan-kawasan bazaar ramadhan untuk membagi-bagikan bubur lambuk.

Dikhabarkan juga bahawa kegiatan membagi-bagikan bubur lambuk ini merupakan yang pertama dilakukan oleh YANG BERHORMAT.

Maklum saja lah, Nizar telah 11 bulan tiada kerja @ menganggur. Jawatan MB dah dikebas oleh Zambry.

3 ADUN rakan Nizar tikam Nizar dari belakang, disebabkan Nizar terlupa mereka. Nizar lebih menumpuhkan masanya kepada ADUN DAP Ngo dan Ngeh.

Namun atas usaha Sivakumar 29 September ini Nizar masih ada peluang dapatkan semula jawatan MB, itupun kalau mahkamah istiharkan bahawa 3 DUN tersebut kosong.

2 comments:

Mantan Pemuda UMNO Bahagian Tapah said...

Saudara mara nizar, dari awal lagi dah tak merestui apa yg dibuat oleh nizar. Dah puas mereka buat solat hajat dan memujuk,tapi gagal juga.

Tapi kita perlu faham, kenapa si nizar terpaksa meneruskan kerja gilanya ini walaupun org2 pas sendiri dah naik malu. Faham2lah, byk benda telah dijanjikan,tekanan2 dari si ngeh dan nga juga kaki2 proposal. Org tengah sedap pelahap juadah,tiba kena ganggu tak sempat 'cuci tangan' pun.

Majlis2 yg dibuatnya,dah kurang mendapat sambutan. Kalau berceramah pun,atas pentas DAP. Kesian, itulah jadinya kalau tidak dpt menerima ketentuan Allah setelah jenuh berusaha.

16 sep rupanya berlaku di perak...dan mungkin di selangor juga.

watasikadi said...

kita tunggu dan lihat PRU-13 di perak. pemuda umno bahagian tapah dan onekotabelud sedialah bagi alasan kekalahan ok. kalau saya orang perak memang saya bangga sangat ada kerajaan dipilih mahkamah, tak payah pilihna raya pun tak apa mahkamah tentukan..hehehe

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Labels