26 October 2009

Nizar: Wan Azizah Kemuka Fakta Salah: PKR Sabah Bercelaru

KUALA LUMPUR 25 Okt. - Parti Keadilan Rakyat (PKR) hari ini mengumumkan pelantikan Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Libaran (Fakta yang silap), Thamrin Zaini sebagai Pengerusi PKR Sabah menggantikan Azmin Ali yang juga naib presiden parti itu.

Perkara itu diumumkan presidennya, Datuk Seri Wan Azizah Wan Ismail setelah bermesyuarat selama empat jam bersama kepimpinan PKR di ibu pejabat parti itu di Tropicana di sini hari ini. Mesyuarat itu turut memutuskan penubuhan Majlis Integrasi Nasional untuk Sabah dan Sarawak yang antaranya disertai Timbalan Presiden, Dr. Syed Husin Ali dan Naib Presiden, Datuk Dr. Jeffrey Kitingan,- UTUSAN MALAYSIA.

Ulasan
Maklumat yang diberikan Wan Aziziah adalah Salah dan Silap: Fakta sebenarnya adalah: Thamrin Zaini atau nama sebenar Ahmad Thamrin Haji Zaini BUKANlah ADUN Libaran seperti yang dinyatakan dalam Utusan Malaysia dan DUN Libaran sebenarnya tidak wujud di Sabah. Libaran ialah Kawasan Parlimen di Daerah Sandakan, Sabah yang diwakili oleh YB. Datuk Juslie Ajirol. Fakta yang disengaja !!!

1 comment:

YANG GAMBI said...

Salam, PAS dan PKR sering mendoakan kehancuran UMNO-BN........ kini Allah telah mengembalikan kepada mereka, tunggulah akan kehancuran PKR dan PAS.......InsyaAllah...

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Labels