4 November 2010

Gandingan Musa-Salleh terlalu kuat untuk pembangkang

Melihat majoriti yang diperoleh calon BN Datin Linda Tsen Thau Lin di PRK Batu Sapi, memperlihatkan bahawa gandingan Musa-Salleh diterima dengan baik oleh rakyat Sabah.

Kelebihan 6 ribu lebih undi mengatasi majoriti yang diperoleh mendiang Datuk Edmund Chung Ket Wah pada PRU-12 yang lalu mencerminkan keampuhan gandingan itu.

Melalui kemenangan mutlak calon BN pada PRK yang sulung di Sabah selepas PRU-12 yang lalu mencerminkan bahawa Sabah adalah Simpanan Tetap BN.

Selain ampuhnya gandingan Musa-Salleh, sokongan rumpun USBO juga merupakan faktor penyumbang kepada kemenangan BN kali ini.

Penaung USBO Datuk Safie Apdal, Persiden USBO Datuk Salleh Said telah berkampung di Batu Sapi sebelum penamaan calon lagi PRK Batu Sapi.

Akhirnya kerja keras yang ditunjukkan oleh Pengarah pilihanraya PRK Batu Sapi beserta para pemimpin BN sangat berbaloi. Tahniah

16 comments:

Anonymous said...

BN menang besar dalam Piliharaya batu sapi. kemenangan BN di batu Sapi menunjukkan bahawa rakyat Sabah masih menyokong BN.

azman said...

Tahniah kepada BN. kemenangan BN di Batu Sapi adalah atas usaha semua jentera BN yang terlibat.

Hosie Masie said...

Memang BN tetap yang terbaik untuk Sabah. Apa pun kita mengharapkan BN akan memberikan yang terbaik untuk rakyat jika mahu mendapat sokongan dari rakyat.

Leo said...

Syabas kepada BN kerana berjaya menawan Batu Sapi sekali lagi. Semoga semua janji2x yang diberikan kepada penduduk batu sapi ditunaikan.

Unknown said...

Kemenangan besar di batu sapi ini membuktikan bahawa ramai yang masih percaya dengan kebolehan BN. Ternyatalah, BN adalah terbaik untuk rakyat.

Unknown said...

Tidak dinafikan gandingan Musa-Salleh terlalu kuat untuk pembangkang. Teruskan usaha kamu untuk PRU-13 yang akan datang.

Nicole said...

Must be tough for opposition to win the people's heart. I bet they would never be succeed.

Anak Sabah said...

Saya berharap BN tidak akan angkuh kerana kemenangan kali ini. Mereka masih perlu berusaha lagi.

Anak Sabah said...

Diharapkan juga Datin Linda Tsen akan ikhlas dan berusaha memperjuangkan hak rakyat supaya tidak mensia-siakan sokongan rakyat.

Anonymous said...

tahniah kepada Calon BN dan juga semua jentera2 BN yang bertungkus2 bagi merealisasikan kemenangan di Batu Sapi dan Galas. tahniah dan terima kasih juga kepada pengundi yang memberi kepercayaan kepada BN untuk memerintah dan mentadbir.

Paquin said...

Setuju supra. Kemenangan BN di BS jelas memperlihatkan BN masih relevan di hati rakyat.

Paquin said...

Saya cuma harap BN tak hampakan kepercayaan rakyat terhadap mereka.

Paquin said...

Saya menantikan satu perubahan yang baik hasil daripada kemenangan yang diperolehi oleh BN:) Go Linda :)

Paquin said...

Teruskan perjuangan untuk menang besar next GE nanti. All the best:)

Paquin said...

Apapun kit atunggu dan lihat apa yang bakal berlaku nanti. Semoga semuanya berjalan lancar dan janji2 yang ditabur dapat ditunaikan demi kepentingan semua pihak.

Unknown said...

Belum terlambat mengucapkan tahniah sekali lagi..Semoga perjuangan BN akan terus memajukan Sabah.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Labels