24 March 2011

Sepatutnya Nik Aziz berterima kasih pada Datuk T

Sepatutnya Nik Aziz berterima kasih pada Datuk T. Sebelum Anwar dijulang sebagai Perdana Menteri, sudah tentunya akan menjadi ketua kepada Nik Aziz-telah terbongkar perilakunya, yang sudah tentu, Nik Aziz tidak perlu mengeluarkan fatwa, kerana sesiapa yang menganut agama islam-perbuatan melakukan sex dengan bukan isteri yang halal adalah dosa besar.

Malah, isteri Anwar sendiri Datin Dr Wan Azizah Wan Ismail, mengatakan bahawa dia tidak akan menonton video itu, kerana ianya haram di sisi agama islam. Nah! menontonpun dah haram, apa lagi melakukannya.

Rakyat Malaysia yang cintakan agama dan negaranya, pasti berterima kasih kepada Datuk T kerana dapat mendedahkan karya agung abad ini.

8 comments:

tombolo said...

mmg diketahui melakukan zina adalah haram.

nickko said...

apa agaknya kenyataan Nik Aziz selepas ini? jika benar hero utama dalam video itu adalah Anwar si anugerah Tuhan, semakin parah lah PKR dan juga Pakatan, lebih2 lagi dalam menghadapi PRU13 akan datang.

nickko said...

Nik Aziz hanya perlu duduk diam dan tidak perlulah membuat sebarang kenyataan. tunggu dan lihat sehingga segala2nya terbongkar..

Anonymous said...

tunggu dan lihat. biarlah polis melakukan siasatan terhadap pekara ini.

Mohd Ishak said...

Apa-apa pun, harap kebenaran akan didedahkan.

Hosie Masie said...

Sebaiknya kita tunggu saja kesaihan video itu. Memang anwar perlu disiasat.

Unknown said...

Kalau benar lelaki dalam seks video tersebut adalah Anwar, PKR akan mengalami masalah untuk mendapat sokongan daripada rakyat.

Unknown said...

Apapun, baik kita tunggu sahaja utnuk polis membuat siasatan. Harap2x kebenaran akan didedahkan.

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Labels