12 December 2011

Projek Lembu: Suami Shahrizat perlu bertanggungjawab

ISU Projek Lembu kini berkembang, selain melibatkan Shahrizat Abdul Jalil isteri kepada Dr Mohd Salleh Ismail, CEO NFC yang diberikan pinjaman RM250 juta oleh kerajaan, juga pihak pembangkang mengheret Tan Sri Muhiyiddin Yassin sebagai Menteri Pertanian dan Asas Tani dimana dana tersebut disalurkan.

Dr Mohd Salleh, sebagai penerima pinjaman tersebut perlu bertanggungjawab, untuk menjawab semua isu yang timbul, agar supaya Kerajaan tidak dilibatkan.

Salahguna pengunaan pinjaman tersebut seperti membeli kondomimum, kereta mewah, lot tanah, percutian yang tiada kaitan dengan peternakan lembu, perlu dijawab oleh CEO NFC.

Jangan membiarkan orang lain menjadi "punching bag" demi menyelamatkan diri sendiri.

Shahrizat seharusnya dari awal-awal lagi membuat pendirian, bahawa sesiapa yang terlibat menyalahgunakan kuasa atas pinjaman tersebut, perlu diheret ke muka pengadilan, walaupun ianya membabitkan keluarganya sendiri. Namun, Ketua Wanita Umno itu, tidak membuat pendirian itu.

2 comments:

Ms Pearl said...

hmmmmmm persoalan yang belum terjawab. apa pun waktu kritikal where PRU 13 tak lama lagi kepentingan parti /kemenangan parti adalah lebih utama dari kepentingan diri sendiri - if shahrizat bertanding and kalah lagi hanya membuktikan beliau selfish.....seterusnya merugikan parti....

matrengganu said...

Lembu2 sekarang dah pandai tidur kat Kondo.......... fuyoooo !

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Labels