13 May 2012

Kali ini DUN Tempasuk destinasi Ketua Menteri Sabah

Sepulang daripada menghadiri Gelombang Merah di Stadium Bukit Jalil, Ketua Menteri Sabah, DSP Musa Aman ke Kota Belud pula, tepatnya di Kampung Pandasan, dalam kawasan DUN Tempasuk.

Kehadiran Ketua Menteri itu sempena majlis Yayasan Sabah di Kampung Pandasan. Sekitar 3,000 rakyat Tempasuk turut hadir.

Turut kelihatan di Majlis tersebut antaranya YB Speaker DUN Sabah DSP Salleh Tun Said, ADUN Tempasuk-Datuk Haji Musbah Jamli (dibelakang Musa), ADUN Usukan, ADUN Kedamaian dan MP Kota Belud, Datuk Abdul Rahman Dahalan.

11 comments:

Green Sabah said...

Hopefully the people will continue to support Datuk Musa Aman as the Sabah CM.

http://sabah-go-green.blogspot.com/

Green Sabah said...

Malaysia is the only country where the ministers and leaders mingle with the people frequently, this is a good way to build relationship between the people.

http://sabah-go-green.blogspot.com/

Anonymous said...

Musa Aman byk turun padang mendekati rakyat. beliau berjiwa rakyat. moga sokongan rakyat terhadapnya terus kukuh.

mantera said...

budaya turun padang seprti ini perlu diamalkan oleh mana2 pemimpin.

Smookiekins said...

Dalam pemerintahan Datuk Musa Sabah telah banyak membangun daripada sebelum beliau mengambil ahli.

Smookiekins said...

Kepada semua pemimpin, contohi KM Sabah yang rajin bertemu rakyat dan turun padang.

Unknown said...

Satu yang baik dilakukan oleh Datuk Musa Aman sebagai seorang KM Sabah Kerana beliau sanggup datang ke kampung-kampung untuk melihat sendiri masalah yang dihadapi oleh penduduk.

Sanih Alias said...

Sebagai seorang KM Sabah pasti lawatan sebegini sangat bermakna untuk Kita. Maka jangan lepaskan peluang untuk menyuarakan masalah yang dihadapi. Ini bagi memastikan KM dapat memberikan bantuan kepada penduduk.

Sanih Alias said...

Teruskan mendekati rakyat dan melihat sendiri masalah yang perlu diselesaikan. Harap dengan adanya turun padang ini dapat kebaikkan kepada penduduk kawasan tersebut.

Unknown said...

Semoga sokongan keatas KM Sabah Datuk Musa Aman akan terus mendapat sokongan daripada penduduk Sabah. Beliau yang bersungguh-sungguh ingin memberikan yang terbaik kepada Sabah perlu diberikan sokongan. Kerana usaha dan niat baik beliau ini sememangnya adalah murni.

Mumbai said...

ketika lawatan beliau ke kampung tersebut, beliau ada menjelaskan tujuh prinsip berorientasikan rakyat yang akan dilaksanakan oleh BN bagi menangkis fitnah dan janji2 kosong pihak pembangkang..

rujuk ke: TUJUH PRINSIP UNTUK TANGKIS PEMBANGKANG

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Labels