6 May 2018

PENGKHIANAT MELAYU

KUMPULAN ini, adalah golongan pengkhianat melayu. Selain itu, mereka adalah para individu yang kenyang, ibarat habis manis sepah dibuang, kacang lupakan kulit, tamak dan pentingkan diri sendiri.

Dalam usia senja, mereka ini menunjukkan siapa sebenarnya mereka. Termakbullah Doa Mantan Presiden Pas Ustaz Fadil Noor, para pemimpin Umno yang zalim, tamak-haloba, akan memperkenalkan diri sendiri, sebelum meninggalkan dunia yang fana ini.

Tun Dr Mahathir, Tun Daim, Rafidah, adalah mantan-mantan pemimpin Umno selama berdekad mencatur kepimpinan negara, mencatur ekonomi negara, sehinggakan rakyat negara ini terbuai, bahawa mereka lah yang terbaik. Namun, selepas DS Najib Razak mengambil alih pemerintahan negara, rupanya mereka ini, adalah kumpulan pariah, kumpulan tamak, kerana perbezaan ibarat langit dan bumi. Najib mengutamakan rakyat, mereka ini mengutamakan para kontraktor/kroni yang mana jari tangan pun tidak habis dikira, kerana jumlahnya terlalu sedikit.

Mereka ini, cemburu, kerana DS Najib didoakan oleh hampir 7juta penerima BRIM, sementara mereka yang tergolong tamak-haloba ini, didokong oleh beberapa kerat orang-orang kaya, yang kehilangan bisnes semasa era Najib.

Boleh percaya kah, kenyataan pemimpin seumpama ini? Jika kata Daim, orang cina jangan undi MCA, kerana semasa kepimpinan Datuk Chua Choi Lek, parti itu tidak menerima jawatan Kabinet. Sedangkan kenyataan ini, hanya sekali sahaja dibuat. Manakala Tun Mahathir, bukan sahaja menyatakan DAP adalah anti melayu, anti islam, bukan sekali tetapi beribu kali.

Berdekad, kumpulan individu ini, mendodoi kaum melayu/bumiputera bahawa DAP itu adalah parti chauvanis, namun kerana tamak haloba, mahu mendapat semula kedudukan, semua kahak ditelan semula.

1 comment:

Rakyat biasa said...

Ha ha ha ha ha ha ha ha ha.... lu lawok laa...

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Labels