16 October 2009

Nizar: Cara Mu Tidak Selamanya Dapat Simpati !!!

Nizar cara mu tidak selamanya dapat simpati rakyat. Kamu menang di Parlimen Bukit Gantang kerana simpati rakyat bukit Gantang kerana kamu baru sahaja diturunkan dari jawatan MB.

PRK Bukit Gantang bagaikan diatur untuk mu agar kamu menang mudah. Kemenangan kamu membuatkan kamu alfa dan jadi arogan.

Kemenangan kamu membuatkan kamu jadi ego. Kamu membentak polis, kamu membentak kehakiman, kamu menghina dan menderhaka pada Sultan negeri mu, kamu melanggar undang-undang.

Kemenangan kamu di Bukit Gantang, kamu terus menerus jadi jagoan jalanan. Kamu menjdikan jalanan sebagai tempat tunjuk amarah mu,itu cara kuno Nizar. Kesannya hanya singkat, kemudian kesan itu secara perlahan terakhir dan padam.

Sidang bawah pokok kamu, masih dapat sambutan,namun sidang dun hotel kamu telah hampir pupus daripada sambutan. Atas sebab apa? sambutan berkurang, sebabnya rakyat dah tahu sandiwara dan wayang mu.

Akibat arogan dan nafsu mu,kawan kamu sesama Pas Pun Dr Hassan Ali, boleh mengeluarkan arahan pada Jais Selangor,bahwa kamu tidak dibenarkan berceramah di Selangor,kerana kamu tidak layak dan tiada tauliah.

Sikap arogan kamu membawa padah kepada parti MU, Pas kecundang dengan cara mengibkan di Bagan Pinang. Serangan pribadi golongan kamu kepada Isa Samad membawa keraguan Mu kepada ketentuan Tuhan,kamu mendahului kehendak Tuhan.

Nizar! kamu dan golongan kamu terus menjadi riak kerana kemenangan kamu melalui kerusi-kerusi Kamu yang kamu kosongkan. Kamu mendabik dada,apabila baju asal mu, kamu pakai dan nampak sesuai,maka kamu menunjuk-nunjuk, bahwa tukang jahit memang hebat,kerana mampu menjahit baju yang betul-betul fit pada tubuh mu.

Ingat lah Nizar.. simpati tidak selamanya berpihak pada Kamu!!!

1 comment:

wakparpu said...

kamu nampaknya takdak kerja lain..kutuk sana kutuk sisni..

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Labels