25 January 2010

Blog Aduka Taruna Popular Dah Kerana Perbuatan Menghina


Betul kah ini blogger aduka taruna
Hari ini sahaja pelawat ke blog aduka taruna telah melebihi 66,000 satu angka yang cukup tinggi. OKB telah berlayar di alam cyber ini hampir 6 bulan belum pun mencecah 10,000.

Blog aduka taruna ini hanya nak popular kerana itu terlintas menghina orang yang telah menemui penciptanya.

Orang yang telah menemui penciptanya telah terputus hubungannya dengan dunia fana ini, kerana itu bagi manusia yang masih menghirup udara dan jantung masih berdenyut tidak sepatutnya membuat penghinaan.

Perbuatan melampau ini bukan lah perbuatan manusia tetapi perbuatan binatang, maaf binatangpun masih ada sifat belas kesihan, kerana apabila seekor binatang mati kawannya yang hidup masih mendekati binatang yang mati itu sehingga menunjukkan tiada tanda-tanda kehidupan lagi.

Bloger yang menggunakankan nama samaran aduka taruna ini bersifat lebih rendah daripada binatang, atas sebab itu, manusia seperti ini tidak patut wujud dalam masyarakat kita.

Pihak polis perlu tangkap dengan secepatnya dan dakwah dimahkamah. Diharapkan mahkamah menjatuhkan hukuman berat kerana perbuatan manusia ini telah melampau.

2 comments:

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...

MUNGKIN ADA KEBENARANNYA SESUATU YANG PERNAH GMC TERBACA...

DALAM KELOMPOK HAIWAN TIDAK ADA MANUSIA TETAPI DALAM KUMPULN MANUSIA TERDAPATNYA HAIWAN.

MUNGKIN KEBENARAN ITU TERSERLAH DENGAN KEHADIRAN PENULIS BLOG MAHA BIADAP INI DENGAN NAMA YANG TIDAK SELAYAK TULISANNYA MENGHINA RAJA.

DAN MUNGKIN INILAH HAIWAN YANG HIDUP DALAM KELOMPOK MANUSIA...BAYANGKAN JIKA HAIWAN INI MENJADI PEMIMPIN BANGSA KE MANA ARAH BANGSA YANG AKAN DIBAWANYA...

ALLAHUAKBAR !

TERPANCUL JUGA HAIWAN DALAM KELOMPOK MANUSIA HARI INI...!!

CUMA ISTIMEWANYA KERANA HAIWAN INI BIJAK MENGHINA RAJA...!!

YANG GAMBI said...

Salam bro,

Inilah hasil dakyah-dakyah komunis DAP, PKR dan PAS kepada anak-anak muda Melayu.......

Aduka barua ini seolah-olah sudah tiada agama dan adat resam Melayu.... inilah bakal pewaris Melayu yang ditonjolkan untuk menghapuskan institusi Raja di Malaysia mengikut agenda DAP melalui PAS dan PKR....

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Labels