31 January 2011

Mazlan Aliman yang tahu berkokok-Bukti pengundi Felda-sokong BN

Kokok Mazlan Aliman hanya mengganggu orang yang tidur nenyak. Kokok Mazlan bukan untuk membangunkan orang untuk sembayang subuh, tetapi kokok Mazlan adalah kokok yang tidak ikut waktu.

Sepanjang kempen PRK Tenang-Mazlan hanya tahu berkokok tanpa berbuat apapun. Kokok Mazlan salah satu faktor penyumbang kekalahan dan menurunnya undi Pas yang diterima Pas.

Sepanjang tempoh kempen PRK Dun Tenang-tidak habis-habis Mazlan mencabar Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Ahmad Maslan untuk berdebat. Cabaran itu tidak dilayan atas sebab-siapa Mazlan? Mazlan bukan sesiapa pada peneroka Felda DUN Tenang, Mazlan adalah pengacau tidak bertempat, yang hanya mencari publisiti murahan untuk dirinya, agar supaya, mendapat perhatian daripada Nik Aziz dan Hadi Awang.

Melihat keputusan PRK DUN Tenang yang berpihak kepada BN-jelaslah-pengundi itu di situ tahu membezakan mana satu kaca dan mana satu intan.

Para pengundi Felda tidak terkelabu mata-kerana Pas mengatakan batu itu intan berlian.

Kepada Mazlan, berhenti lah, menabur fitnah, semakin banyak fitnah yang ditaburkan, maka semakin jelaklah peneroka felda, terutama generasi kedua dan ketiganya.

Kaum melayu yang menghuni rancangan felda-tahu berterima kasih, tahu mengenang budi, tahu mana satu kaca dan mana satu intan. Peneroka Felda, tidak akan mencurahkan air ditempayan-dikala mendengar guruh di langit.

No comments:

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Labels