30 August 2012

PM Lawat Sandakan dan Rasmi Serentak Zon 5 Umno

Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak memulakan lawatan dua hari ke Sandakan bermula Sabtu , 1 September, 2012 dan pada keeseokan harinya akan merasmikan persidangan Bahagian Umno Zon 5. Antara Bahagian dalam Zon 5 adalah Bahagian Libaran yang mana Ketua Menteri Sabah yang juga Pengerusi Perhubungan Umno negeri adalah Ketua Bahagiannya.

Perdana Menteri yang diiringi isteri Datin Seri Rosmah Mansor dijangka tiba di Sandakan pada sebelah petang Sabtu dan bermalam di Sandakan.

Najib dijadual menghadiri Majlis Jamuan Hari Raya Speaker Dewan Rakyat Tan Sri Pandikar pada sebelah petang Ahad, di Kampung Rampayan Laut Kota Belud.

Wakil Rakyat Kota Belud Datuk Abdul Rahman Dahalan melalui FBnya mengalu-alukan kedatangan Perdana Menteri ke kawasan Kota belud. Wakil rakyat itu juga menjemput warga Kota Belud agar beramai-ramai turut sama memeriahkan majlis itu.

Rahaman juga berterima kasih kepada Tan Sri Pandikar kerana sudi menjemput Perdana Menteri ke Kota Belud.

Dalam kesempatan yang sama- ADUN Tempasuk Datuk Musbah Haji Jamli sangat teruja dengan lawatan Najib di kawasan yang diwakilinya. Perdana Menteri akan berkesempatan melihat dan menyaksikan sendiri keadaan Tempasuk khasnya dan Kota Belud amnya.

2 comments:

mantera said...

Lajim kini sangt rajin melawat Sabah.

Mumbai said...

wakil rakyat kota belud wajar mengambil kesempatan ini untuk menyuarakan terus masalah rakyat kota belud kepada PM..

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Labels