30 April 2011

Pakatan memaksa rakyat menerima PM yang berlatar belakang penzina

Shamsul Akin semasa dalam Masjid AMRU Sentul-membuat kecoh
Rakyat kini terbuka mata siapa sebenarnya Anwar Ibrahim. Jika pada tahun 1998, ramai yang meragui-perbuatan meliwat Azizan yang dikenali sebagai sodomi I, dan meliwat Saiful pada tahun 2008 yang disebut sebagai sodomi II; kini terburailah siapa Anwar-apabila rakyat melihat dengan mata kepala sendiri perlakuan sumbang Anwar-sedang melakukan seks dengan wanita muda cina pada 21 Februari 2011 lalu.

Bagi penaksub Anwar, pendedahan tersebut merupakan pendedahan palsu, kerana bagi mereka, walaupun pelaku itu adalah Anwar, mereka tetap menafikan itu adalah Anwar.

Bagi setengah mereka, walaupun menerima bahawa pelaku seks itu adalah Anwar, namun bagi mereka semuanya itu adalah hak Anwar sebagai individu.

Anwar sendiri menafikan bahawa lelaki dalam video tersebut adalah dirinya, walaupun wajah lelaki tersebut benar-benar mirip wajahnya.

Sumpah laknat Eskay salah seorang Datuk T yang mendedahkan perlakuan sumbang Anwar itu, masih tidak dipercayaai oleh penyokong Anwar. Walaupun Eskay bersumpah bahawa mereka bersama-sama melakukan zina pada 21 Febaruari lalu, tetap sahaja para penyokong Anwar tidak dapat menerimanya. Bagi mereka, Anwar tidak akan melakukan itu semua, kerana Anwar adalah individu yang maksum.

Para pemimpin PKR misalnya Nik Azmi-ADUN Seri Setia-selangor, malah mengatakan walaupun lelaki dalam video tersebut mirip Anwar, namun rambut lelaki tersebut bukan rambut Anwar- salah satu contoh- alasan yang diberikan oleh penyokong tegar Anwar.Alasan budak-budak yang belum kenal akil baligh!!.

Kini para penyokong Anwar dan Anwar sendiri menyalahkan Najib-Umno dan BN, kerana kononnya perlakuan sumbang dan zina Anwar tersebut merupakan konspirasi. Alahai-- sendiri yang seronok dan menikmati keenakan-- inilah yang dikatakan lain orang yang makan nangka lain pula yang kena getah.

Para pemimpin Pakatan dan penyokongnya menayalahkan media arus perdana seperti Utusan, Berita Harian, TV3, kononnya memperbesar-besarkan pendedahan tersebut. Sebenarnya media tersebut-melaporkan sesuatu yang perlu diketahui oleh rakyat-mengenai seseorang yang bercita-cita ingin menjadi Perdana Menteri. Rakyat diberi maklumat yang penuh-apa kah rakyat bersedia dipimpin oleh seseorang pengamal zina dan liwat. Jika rakyat mahu menerimanya- maka pada PRU-13 akan datang-parti Anwar PKR-parti Lim Kit Siang-DAP dan Parti Nik Aziz Pas akan diundi oleh rakyat. Apabila ini berlaku, maka sejarah akan terzahir di Malaysia-bahawa seorang Perdana Menteri adalah bekas Banduan-Pengamal seks songsang dan pengamal zina.

No comments:

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Labels