1 April 2011

Video Dedahan Datuk T tulen-Apa kata Anwar?

Mesti Anwar kata rakaman itu konsiprasi menjatuhkannya.

Para peguam Anwar dan para pemimpin PKR mahukan mereka yang mendedahkan video sex itu supaya ditangkap. Mereka bersalah kerana merakam dan memiliki video lucah, apatah lagi membabitkan pemimpin mereka-Anwar Ibrahim.

Setakat ini yang mengaku bahawa pelaku sex itu adalah Anwar adalah Eskay-teman rapat Anwar. Pihak polis belum mengesahkan siapa lelaki dalam video itu. Polis hanya mengesahkan bahawa rakaman video adalah tulin bukan hasil rekayasa multimedia.

Anwar sebelum ini telah menafikan bahawa lelaki dalam video itu adalah dirinya walaupun wajah lelaki dalam video itu mirip wajahnya. Alasan yang dikemukakan Anwar adalah bahawa perut lelaki yang melakukan hubungan sex dengan wanita cina itu berperut buncit. Lagipun kata Anwar, semasa rakaman itu dibuat, dia berada di rumah bersama keluarganya dan sibuk melayan penyokongnya melalui twitter dan FB.

Dalam catitan twitter Anwar-ada kelopongan masa sejam antara 9.20-10.45 malam, di mana masa itu Anwar tidak menghantar twitter, kebetulan, rakaman video juga di buat pada masa Anwar tidak menghantar twitter pada 21 Februari,2011.

Namun, OKB masih menunggu laporan polis bagi pengesahan siapa kah lelaki mirip Anwar itu.

No comments:

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Labels