22 September 2009

Nizar: Nyala Lilin Nawaitu saya BETUL

Mantan MB Perak dari Pakatan Mohd Nizar Jamaludin kata, mereka yang mengutuknya menyalahkan lilin, mereka tidak salah, kerana mereka mengutuk sesuatu yang salah. Laporan sebelum ini semuanya salah, kerana katanya beliau menyalahkan lilin bukan dalam upacara belangsungkawa terhadap mendiang Teoh Beng Hock, tetapi semasa menghadiri satu majlis di pejabat DAP.

Dalam upacara menyalahkan lilin bersama pengerusi DAP,walaupaun kata Harussani di larang kepada umat islam,kerana menyamai cara-cara agama kristian, bagi Nizar dan Nik Aziz perbuatan itu tidak salah, kerana semasa melakukan perbuatan itu yang penting NAWAITU Nizar.

Bagi kita yang melihat gambar ini, tergantung kepada penilaian kita, kerana mungkin satu ketika, para pemimpin pakatan yang beragama islam melakukan upacara yang bertentangan dengan praktis islam, tetapi bagi mereka itu semua dibolehkan, kerana yang penting NAWAITU semasa menjalankan upacara itu.

Bagi Nizar dan Nik Aziz apa pun perbuatan yang membolehkan mereka mendapat sokongan orang bukan islam,akan dilakukan demi sokongan dalam politik.

1 comment:

YANG GAMBI said...

Salam Idil Fitri,

Apa sahaja yang pemimpin PAS buat semua betul asal nawaitu mereka.....
Mengkafirkan UMNO juga betul kerana nawaitu, menerima penghinaan dari orang kafir juga betul kerana nawaitu..... mempergunakan Islam untuk politik juga betul kerana nawaitu mereka untuk jawatan dan kuasa...

Blog Archive

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Labels

Labels